موسسه آموزش عالی آزاد جهان دانش مبین

معرفی دوره MBA رسانه و روابط عمومی

یکی از مهم ترین مسائل برای سازمان ها و شرکت ها برقراری ارتباط موثر با مخاطب و ارائه تصویر مطلوب از مجموعه می باشد که بدون بهره گیری از روابط عمومی حرفه ای امکان پذیر نیست.
بخش روابط عمومی با بررسی محیط و امکانات بیرون سازمان ، آنها را با امکانات درونی پیوند داده و به اجرای بهتر فرامین و برقراری ارتباط موثر با بیرون از سازمان کمک شایانی می نماید. 

به همین علت تمامی کسب و کارها و شرکت ها که با مشتری سروکار دارند، نیازمند افرادی هستند که با مراجعان ارتباط برقرار کرده و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها باشند و با انعکاس نظرات، به بهبود عملکرد مجموعه بپردازند.
مدیریت رسانه و روابط عمومی امروزه طرفداران زیادی دارد زیرا یکی از مهم ترین حوزه ها در علم مدیریت می باشد که به پیشبرد اهداف سازمان کمک زیادی می کند.
با شرکت در دوره MBAرسانه و روابط عمومی مهارت های ارتباطی را کسب می کنید و با روشهای مدیریت رسانه و تولید محتوا آشنا می شوید.
 

معرفی دوره MBA رسانه و روابط عمومی
امتیاز ویژه دوره

امتیاز ویژه دوره

  • ذخیره 10 درصد از مبلغ شهریه بصورت امتیاز در پنل باشگاه دانش پذیران و استفاده از آن هنگام ثبت نام در دوره های دیگر موسسه
  • عضویت در کلوب مدیران حرفه ای استان اصفهان و کشور
  •  همکاری قویترین و مجرب ترین اساتید کشور که مشخصاً در زمینه برگزاری این دوره ها سابقه و تخصص داشته باشند

مخاطبین این دوره

  • تمامی کارکنان و مدیران روابط عمومی
  • مشاوران حوزه کسب و کار
  • خبرنگاران و مجریان 
  • مدیران شرکت ها و سازمان ها
  • تمامی فعالین کسب و کارها 
مخاطبین این دوره
مزایای رقابتی این دوره

مزایای رقابتی این دوره

  • بهره مندی از برترین اساتید کشور 
  • بهره مندی از مشاوره و منتورینگ اساتید در طی دوره
  • برگزاری کلاس ها در ساعات غیر اداری به سه صورت حضوری، آنلاین و آفلاین 
  • ارائه مدرک معتبر از وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، دارای کد رهگیری و قابلیت ترجمه
  •  امکان پرداخت شهریه صورت نقد و اقساط برای دانشپذیران
  • امکان دریافت وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت پرداخت شهریه
  • برخورداری از 10 درصد تخفیف  ویژه در صورت پرداخت شهریه به صورت یکجا 
  • امکان مشاهده فایل ضبط شده کلاس ها پس از اتمام هر جلسه در پنل دانش پذیرا

سرفصلهای MBA رسانه و روابط عمومی

مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی

تعریف مدیریت منابع انسانی، سیر تحول مدیریت منابع انسانی، نقش مدیریت منابع انسانی در سازمان، عوامل موثر در گسترش نقش مدیریت منابع انسانی، وظایف مدیریت منابع انسانی با تبیین و توجیه دینی، روابط کار از مباحث مهم این سرفصل می باشد.درمجموع مدیریت منابع انسانی استفاده از نیروی انسانی در جهت اهداف سازمان است و شامل فعالیت‌هایی نظیر کارمندیابی، آموزش، حقوق و دستمزد و روابط سازمانی می‌شود.

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ

ساخت پیج حرفه ای الگوریتم اینستاگرام شفافیت ایده پیج تولید و انتشار محتوا سال 1401 افزایش فالوور رایگان قواعد بازی اینستاگرام بلاگری تاثیرگذار روش های تعامل با فالوورها(استوری-لایو) ترفنردهای افزایش ویو ساخت تقویم محتوایی تبلیغات موثر در اینستاگرام تعیین استراتژی فروش حرفه ای طراحی کمپین فروش

اصول مذاکره و فن بیان

اصول مذاکره و فن بیان

مفاهیم مذاکره شناسایی ارتباط، معامله، مذاکره عوامل موثر بر مذاکره موفق مذاکرات تجاری، اجتماعی و عاطفی مسیرها و موانع مذاکره زبان بدن و نقش آن در مذاکره تکنیک‌های نفوذ در مخاطب شنود موثر در مذاکره و اصول آن آداب لباس پوشیدن در جلسات مذاکره تحلیل دست دادن مدیریت لحظات پایانی مذاکره آداب مذاکره بین الملل مهارت تنفس کنترل استرس مدیریت و کنترل لهجه بالا بردن اعتماد به نفس تمرکز و کنترل لهجه صداسازی و بم سازی صدا بداهه گویی و حاضر جوابی

نگرش سیستمی

نگرش سیستمی

تفکر سیستمی رویکردی است که چند دهه پیش ابداع شد. این رویکرد میان رشته‌ای در مدیریت کاربردهای فراوانی دارد. با کمک تفکر سیستمی شما می‌توانید در شیوه مدیریتی خود تغییرات اساسی ایجاد کنید.

مبانی مدیریت و رفتار سازمان

مبانی مدیریت و رفتار سازمان

کلیات و مفاهیم رفتار سازمانی، فرآیند و نظریه های انگیزش کارکنان، عوامل موثر بر شکل گیری شخصیت ومدل ها، ابزار های سنجش شخصیت کارکنان،یادگیری کارکنان و روش های تعدیل رفتاری، عوامل استرس زا و روش های مدیریت استرس در سازمان، روش های مدیریت موثر گروه های کاری، ارتباطات سازمانی، مدیریت تعارض، رهبری و نقش آن در مدیریت رفتار سازمانی، فرهنگ سازمانی و کارکردهای آن  

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی، گیمیفیکیشن، بازاریابی ایمیلی در توسعه بازاریابی یک به یک، استفاده از شبکه های اجتماعی در بازاریابی، تولید محتوا، بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسی در وب، بازاریابی موتورهای جستجو، سئو و تبلیغات کلیکی، طراحی بیزینس مدل اینترنتی و پلن بازاریابی دیجیتالی

سوالات متداول دوره MBA رسانه و روابط عمومی

سوالات متداول دوره MBA رسانه و روابط عمومی

مدیران به مهارت های ارتباطی نیاز دارند که بتوانند در کار خود تعامل سازنده و ارتباط موثر برقرار کنند و تجارت موفق تری داشته باشند.

اعتماد بنفس بالا و توانایی سخنرانی و ارائه در جمع، دانش کار با رسانه ها و چگونگی معرفی سازمان، برقراری ارتباط موثر با مشتریان و همکاران درون و بیرون مجموعه، انعطاف پذیری بالا و روحیه کار تیمی

البته اگر در این زمینه مطالعه و تجربه داشته باشید برای شما بسیار مفید است اما با اندک اطلاعات در این زمینه نیز می توانید در دوره شرکت کنید.

مدرک این دوره یکی از مدارک  مورد تایید وزارت علوم می‎ باشد که قابلیت ترجمه دارد  و جهت مهاجرت میتواند مفید واقع شود و مورد تایید می باشد اما در ایران تنها دوره ‎هایی که با برگزاری کنکور و در دانشگاه برگزار می‎شود، قابلیت ارتقا به مدارک دانشگاهی را دارد لیکن از اعتبار بالایی برخوردار است.

پس از موفقیت در امتحانات پایان دوره و فارغ التحصیلی،  مدرک معتبر از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به شما تعلق می گیرد که بعنوان یک رزومه کاری برای شما به حساب می آید. این مدرک دارای کد رهگیری می باشد که از طریق سایت وزارت علوم می توانید صحت آن را تایید نمایید و برای افرادی که قصد مهاجرت دارند نیز بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا گذراندن این دوره یک امتیاز ویژه برای شما محسوب می گردد.

پس از حرفه ای شدن می توانید در سازمانها و شرکت های بزرگ بعنوان مدیر یا کارمند بخش روابط عمومی فعالیت نمایید.

بله در پایان هر ترم از تمامی دروس تدریس شده توسط اساتید امتحان گرفته می شود و باید در آنها نمره قبولی کسب نمایید.

برنامه کلاسها به صورتی طراحی شده است که مدیران پر مشغله و دانشجویان و صاحبین کسب و کارها بتوانند بدون تداخل با ساعت کاری خود در آن ها شرکت کنند. کلاس ها دو روز در هفته،در ساعات غیر اداری( بعدازظهرها) برگزار می گردد که برای تمامی افراد مناسب است.

خیر ، هرچند در بسیاری از کشور های خارجی همسطح با مدارک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و … معادل سازی میشود ، اما در کشور ما معادل هیچ مدرک رسمی دانشگاهی همچون کارشناسی و کارشناسی ارشد نیست ، اما به عنوان یک دوره آموزشی بلند مدت یا کوتاه مدت مهارتی با مجوز قطعی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه بسیار معتبر و قابل ارائه می باشد.

خیر، دانش پذیران حتما باید در کلاس ها به صورت انلاین یا حضوری شرکت کرده و پایان ترم در امتحانات خود شرکت کنند.

مشاهد جلسه اول اصول و فنون مذاکره

 

استاد سپهر شکریان

شرکت در وبینارهای تخصصی رایگان

موسسه آموزش عالی آزاد جهان در طول دوره و در کنار کلاسهای آموزشی اقدام به برگزاری وبنیارهای تخصصی کرده است که هدف از برگزاری آن، انتقال تجربه با مدیران منابع انسانی سازمان های بزرگ می باشد که برای کسب و کار شما می تواند بسیار مفید باشد.

شرکت در وبینارهای تخصصی رایگان
پشتیبان ومشاور دوره

پشتیبان ومشاور دوره

دانش پذیران گرامی پس از ثبت‌نام در دوره از پشتیبانی 12 ماهه برخوردارند

در صورت نیاز به مشاوره درباره دوره ها می توانید از پشتیبانی تلفنی موسسه آموزش عالی آزاد جهان استفاده کنید.

همچنین از طریق شماره های واتساپ مرتبط با موسسه نیز می توانید با مشاورین آموزشی ما ارتباط بگیرید.

الهام موحد محمدی

شماره تماس: 03136644065
واتساپ: 09138197800
ایمیل: e.movahed@jahandm.ir

همکاران