معرفی دوره دیجیتال مارکتینگ
.jpg)
با توجه به اینکه تعداد کاربران اینترنت هر روز درحال افزایش است، اینترنت به بستر مناسبی برای بازاریابی و جذب مشتریان جدید تبدیل شده و تحول عظیمی در روشهای بازاریابی و فروش اتفاق افتاده است؛ به همین علت بازاریابی دیجیتال امروزه یکی از ملزومات مورد نیاز برای هر حرفه محسوب میشود. تفاوتی ندارد یک کسب و کار خانگی باشد یا یک سازمان و مجموعه بزرگ؛ این حوزه پتانسیل زیادی برای تمام مشاغل در بازاریابی انواع محصولات و خدمات ایجاد کرده است.
با دیجیتال مارکتینگ پیج و وبسایت خود را پربازدید کنید، برای برند خود شهرت کسب کنید و با جذب مشتری بیشتر، میزان فروش خود را افزایش دهید.
مشاوره و ثبت نام

مزایای رقابتی دوره دیجیتال مارکتینگ
- ارائه ۰ تا ۱۰۰ مباحث تخصصی دیجیتال مارکتینگ به صورت تئوری و عملی مناسب برای افراد مبتدی و حتی حرفهای
- منتورینگ دوره توسط شرکت توسعه فناور پویا فراز آوا اسپادان
- امکان ارتباط با اساتید و بهره گیری از مشاوره های آنان جهت رفع چالش ها و سوالات خود
- بهره مندی از حضور برترین اساتید کشور
- برگزاری کلاسها در ساعات غیر اداری و امکان شرکت به سه صورت حضوری ، آنلاین و آفلاین
- امکان پرداخت شهریه صورت نقد و اقساط برای دانشپذیران
- امکان مشاهده فیلم های ضبط شده کلاس ها پس از اتمام هر جلسه در پنل دانش پذیران


امتیاز ویژه دوره دیجیتال مارکتینگ
- معرفی به کار به صورت تضمینی برای فعالیت در شرکت ها و مجموعه ها در صورت کسب نمره قبولی در آزمون پایانی دوره
- ذخیره 10 درصد از مبلغ شهریه بصورت امتیاز در پنل باشگاه دانش پذیران و استفاده از آن هنگام ثبت نام در دوره های دیگر موسسه
- امکان ارتباط با دیگر شرکت کنندگان و انتقال دانش و تجربه در طی دوره
- بهره مندی از منتورینگ و مشاوره تخصصی در طی دوره
- شبکه سازی با موفق ترین و باتجربه ترین مدیران و کارآفرینان
- همکاری قویترین و مجرب ترین اساتید کشور که مشخصاً در زمینه برگزاری این دوره
مخاطبین دوره دیجیتال مارکتینگ
- افرادی که صاحب کسب و کار هستند و یا قصد راه اندازی کسب و کار شخصی خود را دارند.
- افرادی که صاحب سایت یا پیج اینستاگرام هستند یا صاحب برند و فروشگاه می باشند.
- این افراد می توانند با گذراندن دوره به صورت کاملا عملی، در نهایت کسب و کار خود را رونق دهند.

نظرات دانش پذیران دوره ها
مشاوره و ثبت نام

سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ

راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی
معرفی برترین فروشگاه سازهای جهان فضای میزبانی وب و دامنه آشنایی و نصب راه کار تجارت الکترونیک بررسی و انتخاب قالب بررسی افزونه ها تنظیمات سولوشن دسته بندی محتوا ، محصولات راهکارهای افزایش سرعت سایت تنظیمات مهم سولوشن افزودن محصول ساخت اولین دسته محصول اضافه نمودن محصول آشنایی با فیلترهای مشارکتی خصوصیت ها و گروه های خصوصیت ایجاد و مدیریت لیست گزینه ها مدیریت تولیدکنندگان مدیریت نظرات مشتریان در بخش محصولات ایجاد درگاه بانکی برای سایت چگونه تخفیف ارائه نماییم تعریف کالاهای مرتبط با هر محصول مدیریت خصوصیات خاص هر محصول امکان ویژه نمودن یک محصول مدیریت گزارشات حوزه سفارشات، حمل و نقل، مالیات، مرجوعی ها، کوپن ها گزارشات کالاهای بازدید شده و خریداری شده گزارشات مشتریان آنلاین، فعالیت های مشتری در سولوشن، سفارشات و اعتبارات گزارشات تبلیغات و بازاریابی و بازاریاب ها و فعالیت بازاریاب ها

گیمیفیکیشن
چرا باشگاه مشتریان قیف مشتری و قیف فروش قیف دیجیتال مارکتینگ گام های راه اندازی باشگاه مشتریان بررسی تکنیک های گیمیفیکیشن طراحی بازی در نگهداشت مشتریان

بازاریابی ایمیلی در توسعه بازاریابی یک به یک
ایمیل مارکتینگ چیست و چرا مهم است؟ تبدیل بازدیدکننده به مشتری با ایمیل مارکتینگ روش های جذب ایمیل طراحی صفحه فرود در کمپین بازاریابی ایمیلی تفاوت Email marketing و Email Advertising استراتژی ایمیل مارکتینگ حرفه ای پلت فرمهای ایمیل مارکتینگ لیست ها و سگمنت ها

استفاده از شبکه های اجتماعی در بازاریابی
اصول و استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی تیپ شناسی مشتریان شبکههای اجتماعی جذب مشتری از طریق شبکه های اجتماعی وب و موبایل اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی با لینکدین در جامعه بین الملل تاثیر هشتگ گذاری در جذب مخاطب روشهای انجام مکالمه آنلاین برای فروش کالا و خدمات

تولید محتوا، بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسی در وب
استراتژی بازاریابی محتوا اصول بازاریابی محتوایی مخاطب شناسی تقویم محتوا تکنیکهای کپشن نویسی روش های تولید محتوای متنی تبلیغ نویسی چیست؟ بخش های اصلی یک متن تبلیغی در وب نگارش مقالات و اخبار در وب چگونگی درگیر کردن مخاطب شاخصهای سنجش محتوا
.jpg)
بازاریابی موتورهای جستجو، سئو و تبلیغات کلیکی
سئوی تکنیکال سئوی داخلی سئوی خارجی عوامل مهم در سئو انتخاب کلیدواژه ها و کلمات کلیدی رو به رشد آشنایی با الگوریتم های گوگل معرفی و آشنایی با ابزارهای تحلیلی وب

طراحی بیزینس مدل اینترنتی و پلن بازاریابی دیجیتالی
مروری بر مفاهیم اصلی بازاریابی استراتژی دیجیتال مارکتینگ سفر مشتری مرور کانالهای دیجیتال مارکتینگ صفحه فرود (landing page) آشنایی با تبلیغات آنلاین
اساتید دوره دیجیتال مارکتینگ

مهندس پویا قندی
کارشناسی ارشد مدیریت (تجارت الکترونیکی) مشاور و مجری نرم افزار مدیرعامل شرکت توسعه فناور پویافراز

مهندس محمدرضا شیخ بهایی
کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات (تجارت الکترونیک) مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج
مشاهده جلسه اول دیجیتال مارکتینگ
مشاوره و ثبت نام

سوالات متداول دوره دیجیتال مارکتینگ
.png)
پیش نیازهای شرکت در این دوره چیست؟
برای شرکت در این دوره تنها نیاز دارید که اطلاعات کافی برای استفاده از اینترنت، کامپیوتر و مرورگرها داشته باشید و نیاز به اطلاعات تخصصی در این زمینه ندارید.0تا100 مباحث را ما به شما آموزش خواهیم داد.
چرا باید در دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ شرکت کنیم؟
همزمان با پیشرفت تکنولوژی و تغییرجوامع ، بازارهای خرید و فروش کالا و خدمات نیز دچار تحول شده اند و روش های جدیدی برای معرفی خود به بازارها و مشتریان بوجود آمده است.امروزه لزوم استفاده از فضای دیجیتال برای کسب و کارها امری بدیهی بوده و امکان ارتباط با مشتریان متعدد در هر زمان ومکان را برای شما ممکن می سازد.
آیا طراحی سایت نیز ذیل این دوره تعریف می شود؟
خیر؛طراحی سایت جزو آموزش های این دوره نمی باشد و خود بعنوان دوره ای جداگانه برگزار می شود.این دوره برای کسانی مناسب است که سایت دارند و می خواهند بازدید آن را بیشتر کنند و به افزایش فروش برسند.
همراه داشتن لپ تاب برای شرکت در این دوره الزامی است؟
همراه داشتن لپ تاب در کلاسها ضروری نیست اما برای کار روی وبسایتتان می توانید همراه خود داشته باشید.
آیا این گواهینامه ها معادل لیسانس یا فوق لیسانس است ؟
خیر ، هرچند در بسیاری از کشور های خارجی همسطح با مدارک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و … معادل سازی میشود ، اما در کشور ما معادل هیچ مدرک رسمی دانشگاهی همچون کارشناسی و کارشناسی ارشد نیست ، اما به عنوان یک دوره آموزشی بلند مدت یا کوتاه مدت مهارتی با مجوز قطعی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه بسیار معتبر و قابل ارائه می باشد.
آیا یک نفر میتواند میتواند همزمان در چند دوره آموزشی ثبت نام کند؟
بله . ثبت نام در دوره های مرکز آموزش های تخصصی هیچ محدودیتی ندارد .
آیا اگر فرد رزومه قوی داشته باشد می تواند بدون حضور در کلاس مدرک را دریافت کند؟
خیر، دانش پذیران حتما باید در کلاس ها به صورت انلاین یا حضوری شرکت کرده تا از سمت وزارت علوم مجاز به دریافت مدرک شوند.
اعتبار گواهینامه های پایان دوره چقدر است ؟
این گواهینامه ها تماماً توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مهر و تایید می گردد و معتبرترین گواهینامه آموزشی در سطح کشور است. هر گواهینامه بارکد و شماره سریال اختصاصی خود را داشته که از طریق سامانه VOHEC.ir قابل استعلام است.همچنین مدرک و گواهینامه های ثبت شده در این سامانه امکان ترجمه رسمی داشته و مهر و تاییدیه وزارت امور خارجه و قوه قضائیه را دریافت مینماید.
مشاورین و منتورهای دوره دیجیتال مارکتینگ

شرکت در وبینارهای دیجیتال مارکتینگ
موسسه آموزش عالی ازاد جهان در طول دوره و در کنار کلاسهای آموزشی اقدام به برگزاری وبنیارهای تخصصی کرده است که هدف از برگزاری آن ، انتقال تجربه با مدیران منابع انسانی سازمان های بزرگ می باشد که برای کسب و کار شما می تواند بسیار مفید باشد.
مشاوره و ثبت نام
-
شماره تماس
-
پست الکترونیک

همکاران و مشتریان



.jpg)
.jpg)
.jpg)


